Jestem aktywna fizycznie, to fakt, ale połowa mojej pracy to ta przy komputerze. Spędzam długie godziny w jednej pozycji, a to objawia się przenikliwym i nieustającym bólem pleców szczególnie w dolnej części czyli w odcinku lędźwiowo-krzyżowym. Dlatego od długiego już czasu skupiam się nie tylko na treningu siłowym czy cardio, ale wykonuję też ćwiczenia, dzięki którym wzmacniam swoje plecy i je rozciągam. Wystarczy 12 minut każdego dnia, byś i Ty pozbyła się przeciążeniowego bólu pleców, powiem Ci jak!

 

Poniżej znajdziesz najlepsze ćwiczenia na rozluźnienie dolnej części pleców czyli odcinka lędźwiowo – krzyżowego. Wykonuj je codziennie. Każde ćwiczenie przez minutę w dwóch seriach.

  1. Koci grzbiet

2. Skłon japoński

3. Uniesienie prostej nogi w górę

4. Wykrok w podporze

5. Żabka

Tutaj znajdziesz cały nagrany trening.

Więcej ćwiczeń na ból pleców znajdziesz na mojej platformie fitness online dla kobiet #trenujwdomu www.labonitafit.pl/trenujwdomu Jeśli wolisz ćwiczyć pod okiem profesjonalisty, zapraszam Cię na treningi personalne online, dzięki którym masz pewność, że wszystkie ćwiczenia wykonasz poprawnie.