Postanawiasz zrzucić zbędne kilogramy, zacząć się ruszać i zadbać o swoją kondycję i sylwetkę. Co Ci jako pierwsze przychodzi na myśl? Bieganie. Z tego tekstu dowiesz się co możesz zrobić jeśli nie lubisz biegać.

Spory odsetek dziewczyn ma taką samą myśl jak Ty. Zacznę biegać to schudnę. Więc zakładasz buty, strój sportowy i wychodzisz. Biegniesz jeden dzień, drugi, trzeci. Okazuje się, że jest to monotonne, nie lubisz tego robić i musisz się zmuszać, żeby wyjść z domu, więc po jakimś czasie porzucasz ten pomysł. Co więc robić, żeby schudnąć?

Dieta

To najważniejsza i pierwsza kwestia o jaką powinnaś zadbać. Deficyt kalorii przyjmowanych z pożywieniem i piciem powinien być dla Ciebie kluczowy. Nie mówię tu oczywiście o bardzo restrykcyjnych dietach, eliminacyjnych, czy popularnych krążących w Internecie. Pierwsze co powinnaś zrobić to zredukować wysoko przetworzone produkty, fasfoody i przekąski. Nie musisz odstawiać makaronu, czy chleba jeśli je lubisz. Wykorzystaj zamienniki oraz zdrowe dodatki. Powinnaś stopniowo redukować ilość spożywanych kalorii, oblicz swoją całkowitą przemianę materii i odejmij od niej 10%, tak aby organizm się do tego przyzwyczaił. Już po kilku dniach zobaczysz rezultaty zdrowego odżywiania.

Ćwiczenia

Każdy dodatkowy wydatek kaloryczny w postaci ćwiczeń spotęguje deficyt kaloryczny, dzięki czemu będziesz chudła szybciej. Jeśli nie przepadasz za daną aktywnością fizyczną, to nie musisz się do niej zmuszać. Wybierz to, co lubisz. Jeśli w ciągu dnia nie udaje Ci się wygospodarować czasu na bieganie wybierz szybkie i przynoszące pozytywne skutki treningi interwałowe (na przykład Tabata, którą znajdziesz na naszej platformie fitness online www.labonitafit.pl/trenujwdomu). Jak już wspomniałam, bieganie często wydaje się monotonne, dlatego jeśli jesteś tego zdania wybierz treningi, podczas których wykonujesz różne zestawy ćwiczeń cardio czy siłowych. Bardzo fajną alternatywą są także ćwiczenia cardio dance wykorzystujące elementy układów tanecznych (te również znajdziesz na naszej platformie).

Dodatkowa aktywność w ciągu dnia

Dzięki niej spalasz kolejne kalorie. Więc postaw na spacer do pracy czy na uczelnię. Wysiądź z autobusu lub tramwaju kilka przystanków wcześniej, przesiądź się na rower, wybieraj schody zamiast windy rób dodatkowe ruchy podczas zwykłych czynności. Z pewnością wpłynie to pozytywnie na Twój proces odchudzania.

Jak widzisz jest wiele alternatyw zamiast tradycyjnego, monotonnego biegania, które oczywiście przynosi również wiele pozytywnych skutków, ale jeśli nie lubisz tego robić, to się nie zmuszaj, abyś się nie zniechęciła do aktywności fizycznej.

Jeśli czujesz się zagubiona w zdrowym odżywianiu, świetnym rozwiązaniem będzie dieta online, która zawiera mnóstwo łatwych i szybkich w przygotowaniu dań z produktów, które na co dzień używasz, i które lubisz. Jest to idealnie szyty na miarę zdrowy jadłospis odpowiednio zbilansowany pod Ciebie, który dla Ciebie ułożymy.

Chciałabyś ćwiczyć, ale nie wiesz co Ci przyniesie pożądane efekty? Nasza platforma treningowa online to idealne rozwiązanie. Będziesz mogła wykonać trening z dowolnego miejsca, wystarczy, że będziesz miała dostęp do Internetu i troszkę miejsca. Spersonalizowany plan treningowy usystematyzuje Twoje domowe ćwiczenia, a nowoczesne rozwiązania wyświetlą Ci wszystkie treningi, które powinnaś zrobić danego dnia i kiedy powinnaś zrobić dzień przerwy.

Na platformie treningowej #trenujwdomu znajdziesz również trening personalny online z trenerem personalnym, pod którego okiem, za pomocą komunikatora wideo, będziesz wykonywała ćwiczenia dobrane idealnie do Twojego celu i możliwości. Jest to również forma zabicia monotonii, ponieważ podczas treningu jesteśmy w stałym kontakcie.

Sprawdź już teraz jakie możliwości na zmianę tradycyjnego biegu oferuje Ci platforma treningowa #trenujwdomu:

https://www.labonitafit.pl/trenujwdomu