Wbrew temu co Ci się wydaje porównując metraż swojego mieszkania do sali fitness czy siłowni, nie potrzebujesz dużo miejsca, żeby wykonać skuteczny trening. Potrzebujesz jedynie tyle miejsca ile zajmuje mata.

Nikt nie powiedział, że musisz wykonywać skomplikowane konfiguracje kroków fitness, czy aerobikowych. Rozgrzewkę możesz równie dobrze zrobić stojąc w jednym miejscu bez większej konieczności przemieszczania się. Pamiętaj, że ma ona przygotować Twoje ciało do zaplanowanych ćwiczeń, a nie tylko podnieść temperaturę i wycisnąć ostatnie poty.

Jest ogromna ilość ćwiczeń, którą wykonuje się w jednym miejscu.

Przykładem są:

  • przysiady,
  • skłony
  • biegi w miejscu,
  • podskoki,wykroki
  • ćwiczenia na górną część ciała,
  • i wiele innych.

W podporach również nie ma konieczności przemieszczania się na boki. Jako przykład mogę tu przytoczyć glute bridge, planki, czy wszelkiego rodzaju brzuchy.

Rozejrzyj się!

To co pozornie wydaje Ci się nie do użytku podczas ćwiczeń może świetnie się sprawdzić! Wykorzystaj krzesło, kanapę, komodę.

Przy krześle możesz robić różnego rodzaju przysiady, odwodzenia, deski w oparciu o siedzenie, brzuszki unosząc nogi nad siedzisko, czy kierując swoje nogi między nogi krzesła. Tutaj pomysłów jest mnóstwo! Wszystko zależy jedynie od Twojej kreatywności.

Kanapa Ci zawadza? Wykorzystaj ją! Zrób wejścia na kanapę, stań do niej tyłem i oprzyj o nią jedną stopę – idealne miejsce na przysiady bułgarskie! Oprzyj o sofę lub o pufę łopatki, odstaw odpowiednio daleko nogi i możesz wykonać cudowne ćwiczenie na pośladki jakim są hip thrusty. Możesz zrobić też odwrotność tego ćwiczenia i położyć się na podłodze, a stopy oprzeć o mebel.

Powiesz, że może się zniszczyć. Zabezpiecz kocem, ćwicz bez butów, na boso.

Ok. Nie masz już argumentów co do braku miejsca. Więc zaczynasz wyciągać działa z wymówkami o braku obciążenia, które stosowałaś podczas zajęć. Jestem przekonana, że w domu masz butelki z wodą, płyny do prania, proszki, cukier mąkę czy nawet plecak, do którego możesz spakować najcięższe książki jakie uda Ci się znaleźć.

Mam wiele podopiecznych, które również nie posiadają duże przestrzeni, a mimo to udaje im się wykonać skutecznie i efektywnie ćwiczenia, które mają zaplanowane na każdy trening personalny online.

Jeśli skończyły Ci się pomysły jakie ćwiczenia możesz wykonać, wskakuj na moją stronę. Platforma treningowa fitness online dla kobiet #trenujwdomu została specjalnie zaplanowana i stworzona, po to, aby nie dopadła Cię rutyna w Twoich domowych ćwiczeniach.

Zajrzyj na moją stronę i podejmij decyzję, która forma ćwiczeń bardziej Cię zmotywuje i działamy!

https://www.labonitafit.pl/trenujwdomu

Od utraty zbędnych kilogramów, wymarzonej sylwetki i poprawy zdrowia oraz samopoczucia dzieli Cię tylko jeden mały kroczek. Nie zmarnuj tej szansy! Czas upłynie i tak, to od Ciebie zależy jak go wykorzystasz.