Czy zastanawiałaś się, dlaczego niektórzy już od rana udostępniają na swoich social mediach relacje z treningu? Jak to możliwe, skoro Ty dopiero otworzyłaś oczy? Nie wyobrażasz sobie takiej mobilizacji, a ona niesie za sobą mnóstwo korzyści. Przede wszystkim daje energię na cały dzień, ale nie tylko.

Faktem jest to, że organizm po całej nocy wypoczynku jest w stanie poświecić znacznie więcej energii na porannym treningu niż popołudniowym. A jednak większość osób ćwiczy wieczorami bądź popołudniami po pracy. Nawet gdy masz wolny dzień, z reguły raczej wybierasz popołudniowe ćwiczenia. Tymczasem jest wiele powodów, dla których warto zdecydować się na poranny trening!

Mózg

Wiedziałaś, że badania wykazują, że poranne ćwiczenia bardzo pozytywnie działają na mózg? Trening o poranku spowoduje, że wszystkie procesy myślowe zaczną się znacznie szybciej. Od rana będziesz skoncentrowana i gotowa do działania. Szybkie pobudzenie mózgu to gwarant odniesienia sukcesu w ciągu dnia.

Odchudzanie

Dobrą wiadomością dla wszystkich pragnących jak najszybciej schudnąć, będzie wiadomość, że poranne ćwiczenia regulują apetyt i to aż na dwóch poziomach! Po pierwsze wysoka aktywność fizyczna zmniejsza apetyt na ciężkie posiłki, po drugie ma to też swoją stronę psychologiczną. Wiadomo, że jeśli od rana będziesz aktywna, szkoda będzie Ci to zaprzepaścić.

Bez stresu

Warto wspomnieć też, że ćwiczenie rano obniży Twój poziom stresu w pracy! To kolejne cudowne działanie porannych treningów. Jeśli zaczniesz trenować o poranku, będziesz miała nie tylko dużo energii na resztę dnia, ale też poczujesz się bardziej odstresowana i łatwiej będzie Ci przejść przez trudności w pracy.

Piękna skóra i włosy

Poranny trening poprawi wygląd Twojej skóry i włosów! Musisz wiedzieć, że poranny ruch zwiększa ukrwienie i dotlenienie komórek skóry. Dzięki temu dość łatwo można rozpoznać kto regularnie ćwiczy. Te osoby wyglądają po prostu na młodsze i zdrowsze.

Regularność

Warto ćwiczyć rano, bo zmniejszysz szanse na to, że coś przeszkodzi Ci w porannym treningu. Wiem, że zawsze masz najszczersze chęci by przyjść na trening, jednak po drodze zawsze może wydarzyć się coś lub ktoś kto stanie Ci na drodze przez co po prostu na ten trening nie dotrzesz. Jak często dzieje się to w Twoim życiu? Jestem przekonana, że się zdarza. No właśnie, ale gdy zaplanujesz swój trening na 8:30, to gdy będziesz w drodze o 8:00 raczej Twoja koleżanka nie będzie próbowała wyciągnąć Cię na kawę z ciastem. Mam rację prawda?

Humor i energia

Na koniec wspomnę, że poranny trening sprawi, że będziesz aktywna już przez cały dzień a Twój humor przez resztę dnia będzie ci dopisywał na 1000%. Pamiętaj, że rano nasze ciało po treningu jest bardzo pobudzone, więc dzięki porannym treningom uda Ci się ograniczyć kawę oraz napoje energetyzujące!

Obiecuję, że Twój dzień będzie pełen wrażeń po porannym treningu!

fitness trening rano aerobik labonitafit labonitafitpl blog fitness swidnica

Zapraszam Cię na zajęcia do mojego klubu fitness dla kobiet laBonitafit w Świdnicy, możesz zapisać się na poranny trening już dziś na www.labonitafit.pl w zakładce plan zajęć.

Jeśli jednak nie masz możliwości wyjścia z domu na poranne ćwiczenia stacjonarnie, o nic się nie martw. Mam dla ciebie idealne rozwiązanie! Zapraszam Cię do skorzystania z mojej platformy internetowej #trenujwdomu którą możesz uruchomić o każdej porze! Na platformie znajdziesz treningi o różnym stopniu zaawansowania oraz o różnej długości, od 10 minut po 40 minut. Wszystkie zestawy z pewnością skradną Twoje serce, m.in.: trening na start, six pack, tabaty, super brzuch, uda i pośladki, pilates + zdrowy kręgosłup, trening z dzieckiem, brazylijskie pośladki i wiele innych. Oprócz tego otrzymujesz ode mnie zestaw zbilansowanych diet. Dostęp do platformy internetowej znajdziesz pod linkiem: https://www.labonitafit.pl/trenuj-w-domu/

Pamiętaj, że zdrowe odżywianie jest bardzo ważne w prowadzeniu zdrowego stylu życia i budowy sylwetki. Warto zwracać uwagę na to co jesz oraz w jakich ilościach, więc jeśli nie masz pomysłu jak poprawić swoje nawyki żywieniowe bądź potrzebujesz rady, zapraszam  do skorzystania z mojej pomocy. Ułożę jadłospis dostosowany pod Twoje preferencje, oczekiwania i cele. Link do diety znajdziesz tutaj: https://www.labonitafit.pl/trenuj-w-domu/

Jeśli zastanawiasz się nad treningiem indywidualnym musisz wiedzieć, że trening personalny to najbardziej efektywna forma ćwiczeń fizycznych. Jest szybka i bezpieczna. Od wielu lat pracuję indywidualnie z kobietami w różnym wieku, jak i odmiennej kondycji. Do każdej z kobiet podchodzę skrupulatnie tak aby przyjemnie i jak najszybciej osiągnąć cel, o którym marzysz.

Zapisz się na bezpłatną konsultacje dzwoniąc na numer: 663-597-879.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania zadzwoń do nas na numer: 535-500-676.