Minęło już kilka tygodni od kiedy jesteśmy w tak zwanej kwarantannie. Kluby fitness zamknięte, właściciwie prawie wszystko jest zamknięte. Nikt z nas nie przypuszczał, że to potrwa trochę dłużej niż myśleliśmy. Jest jak jest, ale to nie oznacza, że nasze życie się zatrzymało. Nie daliśmy pauzy, dzień za dniem biegnie jak szalony, dlatego powinniśmy nauczyć się funkcjonować w nowych warunkach, a ćwiczenia są tak samo ważne jak jedzenie czy sen. Jeśli spadła Ci motywacja do treningu, przeczytaj co zrobić, żeby na dobre wróciła.

Po co ćwiczyć?

Znajdź cel – określenie motywacji jest niezwykle ważne. Twoim celem może być  wszystko, co napędza Cię do działania, co wywołuje entuzjam i pozwala Ci podnieść się z kanapy.

Po pierwsze – zdrowie

Pozytywów aktywności fizycznej nie muszę przytaczać, każda z nas doskonale wie, że sport to: pobudzenie metabolizmu, wyrównanie ciśnienia, dotlenienie organizmu, usprawnienie pracy mózgu, wzmocnienie serca, lepszy sen, redukcja stresu i wiele, wiele innych. To powinien być Twój cel nadrzędny.

Po drugie – radość

Pisałam o tym w poprzednim tekście na blogu, po treningu w naszym organizmie wydzielają się hormony – endorfiny, które można porównać nawet do stanu narkotycznego (oczywiście w pozytywnym sensie i w mniejszej dawce). Trening zapewni Ci doskonały humor i skutecznie zredukuje stres.

Po trzecie – wiedza

Zanim zaczniesz ćwiczyć, poczytaj, które ćwiczenia są dla Ciebie najlepsze. Na naszej stronie znajdziesz wszystkie opisy, również nasi trenerzy chętnie podpowiedzą Ci, co powinnaś wybrać.

Możesz ćwiczyć z nami live podczas codziennych treningów, link do zajęć znajdziesz tutaj https://www.labonitafit.pl/plan-zajec/swidnica/

Możesz tez ćwiczyć kiedy chcesz, korzystając z naszej platformy treningowej. Znajdziesz tam kilkadziesiąt treningów oraz dostęp do diet. Sama zobacz jakie to proste https://www.labonitafit.pl/trenuj-w-domu/

Jeśli wolisz trening na żywo z trenerem, umów się ze mną na trening personalny live, zmotywuję Cię, pokażę technikę ćwiczeń, zrobimy wspólny plan i będziemy go skutecznie realizować.

Po czwarte – zrób plan

Bez planu to się nie uda. Trening akcyjny, wtedy kiedy masz na niego ochotę ma krótkie nogi. Nie będzie Ci się chciało – nie zrobisz. Po dwóch takich sytuacjach odpuścisz. Dlatego zaplanuj treningi na cały tydzien, przypnij kartkę na lodówkę i traktuj ten czas jak swoje święto. Robisz coś dobrego dla siebie, swojego ciała i umysłu, dlaczego więc miałabyś z tego rezygnować?

Po piąte – bądź cierpliwa i wyrozumiała

Pierwsze kilka treningów sprawia Ci trudność? I dobrze! Nie poddawaj się. Będziesz jeszcze silniejsza. Wyrobisz charakter, a technika przyjdzie szybciej niż myślisz. Nie złość się na siebie, jeśli coś Ci nie wychodzi, spokojnie podejdź do kolejnego treningu i popraw to, co nie wyszło. Zrobiłaś ostatnio 20 minut? Super! Następnym razem zrób 25 i bądź z siebie dumna! A jeśli masz pytania odnośnie techniki, pamietaj że jesteśmy dla Ciebie – śmiało pytaj.

Jeśli przejdziesz przez wszystkie z tych rad gwarantuję Ci, że podziękujesz sobie szybciej niż myślisz, po prostu zacznij, później będzie już z górki. Trzymam kciuki!

Trenuj z nami. Na naszych treningach znajdziesz mnóstwo motywacji i pozytywnej energii. Jeśli jeszcze nie spróbowałaś, dołącz do naszego klubu fitness dla kobiet laBonitafit. Mamy dwie siedziby w Świdnicy oraz w Strzegomiu, a obecnie prowadzimy treningi fitness oraz treningi personalne online. Zapisy na zajęcia znajdują się w zakładce Plan Zajęć na naszej stronie. Wystarczy założyć konto i zapisać się na zajęcia. Kilka minut przed treningiem, w swoim panelu klienta należy kliknąć przycisk Oglądaj pod zajęciami, na które się zapisałyśmy i gotowe, pojawi się transmisja na YouTube.

Skorzystaj z kompletnych treningów na naszej platformie #trenujwdomu. Znajdziesz tam treningi na każdym stopniu zaawansowania o różnej długości od 10 do 45 minut, m.in.: fitness na start, super brzuch, uda, pośladki, turbo spalanie, pilates+zdrowy kręgosłup, trening na oponkę, brazylijskie pośladki, trening z dzieckiem i wiele innych. Oprócz tego otrzymujesz od nas zestaw idealnie zbilansowanych diet.

Jeśli masz pytania, zadzwoń do nas – tel.  535-500-676.

Jeśli chcesz zapisać się na trening personalny online, zadzwoń i umów się – tel. 663-597-879.