Jak spalić tkankę tłuszczową? Temat doskonale znany każdej z nas. Nieustannie dążymy do poprawy naszego wyglądu, korzystając z różnych sposobów. Trening, dieta, suplementy, spalacze tłuszczu. Na tapetę bierzemy dziś te ostatnie. Jeśli jesteś niecierpliwa i chcesz przyspieszyć odchudzanie to wbrew pozorom, zajrzyj do swojej kuchni!

Cytryna, imbir czy kawa to naturalne spalacze tłuszczu. Włączenie ich do swojej diety to najlepszy sposób na poprawę składu masy ciała. Redukcja nadprogramowej tkanki tłuszczowej i zastąpienie jej beztłuszczową masą mięśniową to klucz do zdrowia, bo to ono jest najważniejsze.

Co więc jeść i dlaczego to działa?

Cytryna

Cytrusy jak wiadomo mają bardzo dużo witaminy C, zwanej inaczej kwasem askorbinowym, który jest naturalnym przeciwutleniaczem wspomagającym spalanie. Witamina C utrzymana na odpowiednim poziomie nie dopuszcza do tworzenia się zapasów tkanki tłuszczowej. Kwas askorbinowy w dużym stężeniu, blokuje receptory wysyłające sygnał do wątroby o konieczności produkowania tkanki tłuszczowej. To nie oznacza, że powinnyśmy się teraz zajadać samą cytryną. Warto wzbogacić swoją dietę o inne cytrusy, na przykład: mandarynki, pomarańcze, kiwi czy ananasy.

Chili 

Małe, ostre papryczki mają w swoim składzie kapsaicynę, która hamuje apetyt, jak również przyspiesza metabolizm, a tym samym sprawia, że dochodzi do szybszego spalania tkanki tłuszczowej. Kapsaicyna jest niezwykła. Stymuluje układ odpornościowy, solidnie go wzmacniając oraz doskonale rodzi sobie z bakteriami, na przykład w trakcie infekcji. Chili jest zdrowe, można je dodać do wielu potraw, ale pamiętajmy o umiarze.

Imbir 

W skład imbiru wchodzi średnio: 61,4 % skrobi; 8,8 % wody; 5,3% związków azotowych; 4,85% błonnika; 4,4% popiołu; 2,2% olejku eterycznego i 0,4% tłuszczu. Olejek zawarty w imbirze pobudza wydzielanie soków żołądkowych i śliny ułatwiając trawienie, działa żółciopędnie oraz rozkurczowo, leczy wzdęcia. W imbirze znajdują się także gingerol i zingibain, czyli substancje działające podobnie do kapsaicyny. Dzięki nim wzrasta temperatura ciała, a zużycie kalorii zostaje przyśpieszone. Imbir pobudza wydzielanie soków żołądkowych, czego skutkiem jest poprawa trawienia. Zagotuj wodę z imbirem i cytryną, pij każdego ranka.

Kurkuma

Kurkumina zwarta w kurkumie może chronić przed otyłością. Oczywiście jako jedna z wielu składowych. Zmniejsza ona leptynooporność, czyli niewrażliwość komórek organizmu na leptynę. Jest to hormon, który wysyła sygnał do mózgu, że żołądek jest pełny. Leptynooporność powoduje więc wrażenie, że jesteśmy głodne, pomimo tego, że dopiero jadłyśmy. Kurkuma zmniejsza też szybkość magazynowania się tłuszczu w komórkach wątroby, wspomaga metabolizm, wykazuje także lekkie działanie termogeniczne.

Cynamon 

Cynamon to przyprawa pozyskiwana z wysuszonej kory cynamonowca. Substancje aktywne zawarte w cynamonie stabilizują poziom insuliny, która jest hormonem odpowiadającym za metabolizm węglowodanów (cukrów). Cynamon przyspiesza przemianę materii, reguluje pracę nerek i pobudza układ trawienny do intensywniejszej pracy. Warto dodać cynamon do owsianki, podbije walory smakowe i będzie działał dobroczynnie na nasz organizm.

Zielona herbata 

Zawarte w niej substancje aktywne (katechiny) mogą przyspieszyć metabolizm, zmniejszać apetyt, hamować odkładanie tkanki tłuszczowej i stymulować jej spalanie. Ponadto zielona herbata zawiera teinę, będącą odpowiednikiem kofeiny, która odpowiada za termogenezę. Warto ją pić po większych posiłkach, ponieważ ułatwia ich trawienie. Właściwości moczopędne i oczyszczające sprawiają natomiast, że zielona herbata przeciwdziała powstawaniu cellulitu.

Kawa

Kofeina pobudza korę mózgową do zwiększenia sprawności myślenia, likwiduje uczucie zmęczenia fizycznego i psychicznego. Stymuluje produkcję dopaminy, co odczuwamy jako zwiększenie uczucia przyjemności. Pozwala wytrwać podczas intensywnych ćwiczeń. Kofeina w dużej dawce ma właściwości termogeniczne. Jednak nie powinno się przekraczać 300 mg/dobę, co jest równoznaczne ze spożyciem około 2–3 kaw dziennie. Ale kawa przed treningiem to dobry pomysł, oczywiście bez cukru i najlepiej bez mleka.

Wzbogacenie swojej diety o powyższe, naturalne spalacze tłuszczu, będzie doskonałym uzupełnieniem treningów, aktywnego trybu życia i zdrowego odżywiania. Korzystaj z tego, co dała natura, to najlepsze co możesz dla siebie zrobić.

Jeśli chciałabyś zacząć zdrowo się odżywiać, myślisz o diecie, ale nie wiesz co i jak jeść, skorzystaj ze spersonalizowanej diety. Ułożę jadłospis pod Twoje preferencje, oczekiwania i cele. Link do diety znajdziesz tutaj www.labonitafit.pl/trenuj-w-domu/

Pamiętaj, że dieta idzie w parze z treningiem. Tylko tak osiągniesz cel, o jakim marzysz i to w krótkim czasie. Skorzystaj z mojej platformy treingowej #trenujwdomu, na której znajdziesz kilkadziesiąt zestawów ćwiczeń na każdym poziomie zaawansowania. To najlepszy fitness klub online tylko dla kobiet z treningami, opracowanymi przeze mnie. Wejdź na www.labonitafit.pl/trenuj-w-domu/ i zacznij już dziś swoją przygodę z byciem fit. Efekty gwarantowane.

Możesz też dołączyć do naszych treningów live, zmotywujemy Cię do działania! Link do transmisji znajdziesz tutaj https://www.labonitafit.pl/plan-zajec/swidnica/

Jeśli wolisz trenować pod okiem profesjonalisty lub nie możesz zmotywować się do ćwiczeń w domu, najlepszym rozwiazaniem bedzie trening personalny. Prowadzę treningi online oraz stacjonarnie. Zadzwoń do mnie 663-597-879 i umów się. Gwarantuję Ci bardzo szybki efekt, wsparcie merytoryczne, ogrom motywacji i pozytywnej energii. Szczegóły dotyczące treningów znajdziesz tutaj www.labonitafit.pl/trenuj-w-domu/

Nasz klub to wyjątkowe miejsce dla kobiet. Prowadzimy treningi stacjonarne w Świdnicy i Strzegomiu oraz ćwiczenia online. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie nas potrzebujesz. Jeśli masz pytania, potrzebujesz porady, zadzwoń do nas – 535 500 676, chętnie odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy Ci wybrać najlepszą formę treningu i diety. Bądź laBonita!