Kiedy łapie nas przeziębienie, warto wspomóc nasz układ odpornościowy pewnymi produktami, a niektóre wykluczyć, po to żeby szybciej dojść do zdrowia. Poniżej znajdziesz listę tych, które Ci pomogą i tych, które mogą rozwinąć stan zapalny w organizmie.

Produkty wskazane:

  • świeży imbir
  • cytryna
  • sok malinowy, z dzikiej róży, owoców bzu
  • goździki
  • miód

Przepis na herbatę.

Zagotowujemy herbatę. Kawałek imbiru wielkości kciuka ścieramy na drobnej tarce, dodajemy pół wyciśniętej cytryny, kilka plasterków pomarańczy (warto ją rozgnieść w środku), kilka goździków, około 100 ml soku malinowego i łyżeczkę miodu.

  • czosnek
  • paprykę, cukinię, brukselkę, cykorię, szpinak
  • natkę pietruszki
  • dobre źródła białka i tłuszczów ( tłuste ryby, chude mięso)
  • zupy na rosole
  • należy pić duże ilości wody

Produkty niewskazane:

  • słodycze i wszystkie produkty słodzone
  • chipsy
  • napoje gazowane
  • ostre przyprawy
  • dania smażone
  • alkohol
  • kofeina i mocna herbata
  • produkty mleczne (szczególnie te słodzone)

Jeśli potrzebujesz porad dietetycznych, zapraszam Cię do kontaktu. Ułożę dla Ciebie indywidualny jadłospis. Dieta online dostępna jest na mojej platformie fitness online dla kobiet www.labonitafit.pl/trenujwdomu