Regulamin treningów personalnych online
1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem serwisu internetowego labonitafit.pl (zwanego dalej ,,Serwisem Internetowym” lub ,,Serwisem”).
- Serwis internetowy prowadzony jest przez firmę Paulina Walczewska Body&Dance z siedzibą w Świdnicy przy ul. Of. Oświęcimskich 15, 58-100 (zwanej dalej „Firmą”).
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług treningów personalnych online, oferowanych przez sklep internetowy labonitafit.pl.
- Usługi obejmują treningi personalne 1-1 online.
- Wszystkie treningi odbywają się za pomocą platformy Google Meet.
2. Karnety i terminy
- Karnet na treningi personalne ważny jest przez 35 dni od daty zakupu.
- Klient ma obowiązek wykorzystać wszystkie treningi i konsultacje z zakupionego pakietu w ciągu 35 dni od daty zakupu.
- Minimalna długość współpracy wynosi 3 miesiące.
- W przypadku choroby, istnieje możliwość zawieszenia pakietu na okres 7 dni, raz na 3 miesiące, ale nie wcześniej niż po upływie pierwszych 30 dni współpracy.
3. Rezerwacje i zmiany terminów
- Klient samodzielnie zapisuje się na treningi i konsultacje oraz może się z nich wypisać za pośrednictwem platformy labonitafit.pl.
- Klient może zapisać się na trening od 35 dni do 24 godzin przed jego rozpoczęciem.
- Anulowanie rezerwacji i zmiana terminu treningu są możliwe najpóźniej na 24 godziny przed jego rozpoczęciem.
- W przypadku nieodwołania rezerwacji w terminie do 24 godzin od rozpoczęcia spotkania, które zarezerwował, trening uznawany jest za zrealizowany.
- Firma zastrzega sobie prawo do zmiany terminu spotkania, jego odwołania i zaproponowania innego terminu do 24 godzin przed zarezerwowanym przez klienta spotkaniem. Jeśli spotkanie zostanie odwołane przez firmę w czasie krótszym niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, klientowi przysługuje dodatkowe darmowe spotkanie w okresie trwania obowiązującego pakietu.
4. Sprzęt i wymagania techniczne
- Do korzystania z treningów i konsultacji wymagany jest telefon, tablet lub laptop z działającą kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
- Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie odpowiednich warunków technicznych do przeprowadzenia treningów i konsultacji.
5. Komunikacja z trenerem
- Ewentualna komunikacja między podopiecznym a trenerem pomiędzy treningami odbywa się za pomocą live chatu na platformie labonitafit.pl.
- Trener odpowiada na wiadomości w ciągu 24 godzin w dni robocze.
6. Obowiązki i prawa firmy oraz podopiecznego
- Firma zobowiązuje się do:
- dostarczania profesjonalnych usług treningowych,
- prowadzenia treningów i konsultacji zgodnie z ustalonym harmonogramem,
- zapewnienia odpowiedniego wsparcia i motywacji dla podopiecznych.
- 6.2 Podopieczny zobowiązuje się do:
- regularnego uczestniczenia w treningach i konsultacjach,
- przestrzegania zaleceń trenera,
- utrzymywania aktywnej komunikacji za pomocą live chatu,
- wykazywania zaangażowania w realizację celów treningowych.
- 6.3 Firma zastrzega sobie prawo do rozwiązania współpracy w przypadku:
- braku postępów i zaangażowania ze strony podopiecznego,
- rażącego naruszenia regulaminu przez podopiecznego,
- nieprzestrzegania ustalonych zasad współpracy.
7. Płatności
- Płatności za karnety odbywają się za pośrednictwem bezpiecznych płatności internetowych dostępnych na stronie labonitafit.pl.
- Klient otrzymuje potwierdzenie zakupu oraz dostęp do usług po zaksięgowaniu płatności.
8. Ochrona danych osobowych
- Firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych podopiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
- Dane osobowe podopiecznych będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usług treningowych i dietetycznych.
- Podopieczny ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
9. Bezpieczeństwo i odpowiedzialność zdrowotna
- Klient zobowiązany jest do poinformowania trenera o wszelkich problemach zdrowotnych, schorzeniach oraz ograniczeniach fizycznych, które mogą wpłynąć na jego zdolność do uczestniczenia w treningach.
- Firma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek urazy lub problemy zdrowotne wynikające z niewłaściwego wykonywania ćwiczeń przez klienta lub zatajenia informacji zdrowotnych.
10. Poufność i prywatność
- Wszystkie informacje przekazywane między klientem a trenerem/dietetykiem są poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim bez zgody klienta, za wyjątkiem przypadków przewidzianych prawem.
11. Procedura reklamacji
- W przypadku niezadowolenia z jakości usług, klient ma prawo zgłosić reklamację.
- Reklamacje należy składać za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@labonitafit.pl. Firma zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.
12. Przerwy techniczne i awarie
- Firma zastrzega sobie prawo do przerw technicznych niezbędnych do konserwacji systemu i platformy.
- W przypadku awarii technicznych powstałych ze strony Firmy, które uniemożliwiają przeprowadzenie treningu lub konsultacji, termin zostanie ustalony na nowo w porozumieniu z Klientem.
13. Postanowienia końcowe
- Sklep internetowy labonitafit.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. O wszelkich zmianach Klienci będą informowani z wyprzedzeniem.
- Korzystanie z usług treningów personalnych online oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy prawa polskiego.
Kontakt
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem platformy labonitafit.pl lub e-mail: kontakt@labonitafit.pl