Odporność


Pakiet Odporność


[FMP]



TRENING NA ODPORNOŚĆ NR 1

14 minut. To trening rozpoczynający. Zacznij od niego, a następnie zwiększaj intensywność przechodząc do kolejnych zestawów. Znajdziesz tu ćwiczenia na całe ciało, które pobudzą układ limfatyczny do lepszej pracy, a co za tym idzie – zwiększysz odpornośc.


TRENING NA ODPORNOŚĆ NR 2

15 minut. To trening numer dwa. Znajdziesz tu ćwiczenia o stopień trudniejsze od poprzedniego zestawu, dzięku czemu podniesiesz temperaturę ciała i regularnie ćwicząc – wzmocnisz odporność. Wykonuj ten trening pojedynczo lub w zestawie z innymi.


TRENING NA ODPORNOŚĆ NR 3

14 minut. To trening, w którym skupimy się między innymi na pracy mięśni łydek. Te ćwiczenia znaczącą poprawiają przepływ krwi w organizmie. Dodatkowo zrobimy ćwiczenia na brzuch, ręce i plecy. Będziesz zdrowa i poczujesz się świetnie!

TRENING NA ODPORNOŚĆ NR 4

14 minut. Zwiększamy zarówno tempo jak i trudność wykonywanych ćwiczeń, a to wszystko w celu maksymalnej poprawy kondycji i natlenienia organizmu. Jest to szczególnie ważne aby zapobiec ewentualnym infekcjom i poradzić sobie z nimi szybko.

TRENING NA ODPORNOŚĆ NR 5

14 minut. To trening angażujący wszystkie grupy mięśniowe, między innymi mięśnie głębokie, które odpowiadają za stabilizację naszego ciała a co za tym idzie, poprawną prace układu szkieletowego. Co ciekawe, jest dobra praca pomaga w budowaniu odporności, dlatego koniecznie powtarzaj ten trening.

DOSTĘP DO WSZYSTKICH TRENINGÓW

Kliknij w przycisk poniżej, aby przejść do listy wszystkich treningów.

Przepisy na odporność

[/FMP]