- 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej “Regulaminem” określa prawa i obowiązki Członków Klubu laBonitafit prowadzonego przez Paulina Walczewska Body&Dance z siedzibą przy ulicy Ofiar Oświęcimskich 15, 58-100 Świdnica, NIP:8842580019, Regon: 31182847, znajdującą się w Centralnej Ewidencji Gospodarczej.
- Nazwa organu prowadzącego rejestr, do którego wpisana jest firma – MINISTER PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I TECHNOLOGII.
- Z usług oferowanych przez Klub ma prawo korzystać osoba, zwana dalej „Członkiem Klubu”, która zawarła Umowę z Klubem i w związku z tym posiada aktywne konto w programie Fitssey, służącym do obsługi klubu.
- Klub laBonitafit świadczy następującą usługę, objętą umową: prowadzenie zajęć fitness i lub tanecznych w formie stacjonarnej w siedzibie klubu jak i w formie wirtualnej (dostęp do zajęć online za pośrednictwem linku do transmisji w panelu klienta po zapisaniu się na wybrane zajęcia) według grafiku, który na bieżąco może być zmieniany w zależności od sytuacji epidemicznej w kraju i innych czynników zewnętrznych.
- Umowa zostaje zawarta na warunkach zawartych w cenniku.
- 2. Członkostwo Klubu
- Członkiem klubu w trybie art. 11 Kodeksu Cywilnego może być wyłącznie osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (nieubezwłasnowolniona częściowo lub całkowicie). Dziecko jak i osoba małoletnia, która ukończyła 16 rok życia, może zostać członkiem Klubu za pisemną zgodą przedstawicieli ustawowych lub opiekuna prawnego.
- Do korzystania z usług oferowanych przez Klub uprawnieni są wyłącznie jego członkowie lub osoby pozostające pod opieką prawną przedstawicieli ustawowych, a także dokonały stosownych opłat oraz złożyły pisemne oświadczenie o zdolności do udziału w zajęciach i braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych.
- W przypadku wystąpienia epidemii, pandemii w efekcie których działalność klubu laBonitafit będzie decyzją polskiego rządu zamknięta, wówczas klub zapewnia zajęcia online, tak samo jak w przypadku wystąpienia siły wyższej. Wartość usługi pozostaje zachowana na tym samym poziomie.
- Członkowie Kubu mają możliwośc zapisania się na zajęcia drogą elektroniczną za pomocą strony www.labonitafit.pl. Zapisy są możliwe na 7 dni przed kolejnymi zajęciami. Zapisanie się na zajęcia jest rówoznaczne z pobraniem opłaty za wejście jednorazowe lub ściągane z posiadanego przez członka klubu karnetu. Wypisanie się z zajęć do 2 h przed ich rozpoczęciem powoduje zwrot kwoty na posiadany karnet, a w przypadku wejścia jednorazowego – możliwość jego wykorzystania w ciągu 7 dni od zakupu. Wszystkie karnety ważne są 30 dni od zakupu. Informujemy, że zajęcia odbywają się od 5 osób. W innych przypadku, osoba zapisana zostanie poinformowana do 2 h przed rozpoczęciem o anulowaniu zajęć. Klub zastrzega sobie prawo do zmiany grafiku i prowadzącego zajęcia w każdym momencie.
- Członkowie Klubu zobowiązani są do informowania Klubu o wszelkich zmianach danych osobowych, w tym imion, nazwisk, numeru telefonu, adresu do korespondencji elektronicznej.
- 3. Opłaty i usługi oferowane drogą elektroniczną
- Opłaty wnoszone są za pomocą następujących metod płatności:
- a) gotówką jednorazowo, a w przypadku podpisania umowy, w każdym kolejnym miesiącu maksymalnie z upływem 30 dni kalendarzowych za pomocą karty płatniczej, paragon dostępny jest na życzenie klienta w siedzibie firmy
- b) użycia karty płatniczej z aktywną funkcją płatności internetowych uprawniającą Klub do obciążenia rachunku bankowego Klienta, pełną należną kwotą z tytułu miesięcznej opłaty członkowskiej w danym Okresie rozliczeniowym oraz w każdym kolejnym Okresie rozliczeniowym, bez konieczności zawiadomienia o tym fakcie Klienta, za pomocą operatora płatności IMOJE, serwis imoje prowadzony jest przez ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 130.100.000,00 zł opłacony w całości, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909 oraz za pomocą operatora płatności Przelewy24, Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym.
- c) jednorazowej płatność kartą
- d) przelewem bankowym przez panel Fitssey, w trakcie podpisania umowy, w każdym kolejnym miesiącu maksymalnie z upływem 30 dni kalendarzowych, za pomocą płatności online, tradycyjnego przelewu bankowego lub Paypal.
- Do świadczenia usług drogą elektroniczną dochodzi poprzez rozpoczęcie korzystania z Internetowego Panelu Klienta lub przy realizacji płatności z użyciem karty w Klubie po zaakceptowaniu Regulaminów, które są dostępne na stronie internetowej klubu.
- Klient zobowiązany jest poinformować Klub oraz zmienić sposób realizacji płatności lub usługę w przypadkach:
- a) wycofania w swoim banku zgody na obciążanie karty,
- b) braku środków na rachunku bankowym Klubowicza niewystarczających na pokrycie pełnej opłaty,
- c) gdy rachunek Klubowicza został zamknięty,
- d) gdy Klubowicz złożył w swoim banku dyspozycję odwołania niezrealizowanego polecenia zapłaty,
- e) zmienił dane w swoim banku, niezbędne do realizacji przez Klub polecenia obciążenia karty,
- f) Klub podjął 3 kolejne, nieudane próby obciążenia karty Klubowicza.
- Klient jest zobowiązany:
- a) przed skorzystaniem z polecenia obciążenia karty do weryfikacji we własnym zakresie, czy karta Klubowicza obsługuje płatności internetowe oraz płatności rekurencyjne.
- b) do poinformowania swojego banku o anulowaniu polecenia obciążenia karty w przypadku zakończenia umowy.
- Klient, Nowy Klient oraz inny użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną bez składania dodatkowych oświadczeń woli.
6.Klub nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z Internetowego Panelu Klienta Fitssey w sposób niezgodny z Regulaminem.
- Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego wypełnienia formularzy przy użyciu Internetowego Panelu Klienta, w szczególności poprzez podanie przez Klienta lub Nowego Klienta błędnych lub nieprawdziwych danych, odpowiedzialność ponosi Klient lub Nowy Klient, którego dotyczą niewłaściwie wypełnione formularze.
- Rozliczenie należności na rzecz laBonitafit wynikających z zawarcia umowy Członkowskiej odbywa się cyklicznie, pierwszego dnia każdego miesiąca, poprzez pobranie środków finansowych w wysokości zgodnej z podpisaną umową, z karty kredytowej/ debetowej Klubowicza.
- Przy podpisaniu Umowy, od Członka Klubu może zostać pobrana Pro rata – jednorazowa opłata dokonywana w proporcjonalnych wysokościach za okres od daty rozpoczęcia członkostwa do ostatniego dnia pierwszego miesiąca kalendarzowego obowiązywania Umowy, w przypadku gdy data rozpoczęcia Członkostwa nie jest pierwszy dzień danego miesiąca kalendarzowego.
- Przy podpisaniu Umowy nie ma opłaty członkowskiej.
- Cennik za usługi ustalony jest przez Klub. Zmiana cennika po zawarciu Umowy nie upoważnia Klubu do żądania uiszczenia opłaty o wyższej wysokości. Członek Klubu nie może żądać obniżenia opłaty w przypadku zmniejszenia jej wysokości przez Klub.
- W przypadku powstania opóźnienia w opłacie za karnet, Klub po uprzednim zawiadomieniu za pośrednictwem jednego z następujących kanałów: telefonicznie, smsem, e-mailowo, pisemnie lub osobiście Członka Klubu o zaległościach, może dokonać natychmiastowego zawieszenia Członka Klubu w uprawnieniach do wstępu do Klubu. Zawieszenie Członka Klubu w przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie wymaga dodatkowego zawiadamiania Członka Klubu o tym fakcie.
- W przypadku powstania zaległości z tytułu opłat za karnet przekraczających 7 dni, pomimo wcześniejszego wezwania do uregulowania wszystkich należności, Klub może rozwiązać Umowę w trybie natychmiastowym ze skutkiem na koniec następnego okresu rozliczeniowego oraz oddać zaległość do firmy windykacyjnej
- 4. Zwroty i reklamacje płatności elektronicznych
- Klient ma prawo do reklamacji usług związanych z płatnościami elektronicznymi w przypadku: zakupu z wykorzystaniem Internetowego Panelu Klienta pierwszego Karnetu lub płatności elektronicznych dokonanych bezpośrednio w Klubie w terminie 14 dni od daty jego zakupu w formie pisemnego oświadczenia.
- Nie ma możliwości otrzymania zwrotu opłaty przez operatora Przelewy24. Zwrot, jeśli wniosek o odstąpienie od umowy zostanie pozytywnie rozpatrzony, może nastąpić wyłącznie z konta właściciela usługi.
- Po dokonaniu opłaty, klient nie posiada możliwości odstąpienia od umowy.
- Zwrot płatności zostanie dokonany terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia i pozytywnego rozpatrzenia.
- Klient może składać reklamacje dotyczące Klubu oraz inne skargi lub wnioski za pośrednictwem poczty elektronicznej wysłanej na adres email dostępny na stronie internetowej lub na bezpośredni adres : laBonitafit, ul.Ofiar Oświęcimskich 15, 58-100 Świdnica.
- 5. Zasady korzystania z usług
- Korzystanie z Klubu możliwe jest we wszystkie dni w godzinach otwarcia Klubu, w zależności od wykupionego Członkostwa, przy czym w zajęciach grupowych organizowanych w Klubie – zgodnie z harmonogramem zajęć grupowych ustalonych w Klubie.
- Klub jest otwarty w godzinach i dniach wskazanych na stronie internetowej Klubu oraz w Recepcji Klubu.
- Każdy Klient korzystający z Klubu, zobowiązany jest przestrzegać zasad czystości oraz ogólnie przyjętych norm poprawnego zachowania. Klient w szczególności zobowiązany jest do: stosowania się do instrukcji użytkowania poszczególnych pomieszczeń Klubu oraz znajdujących się w nich urządzeń i przyrządów, dbania o poszanowanie mienia znajdującego się w Klubie, noszenia zamiennego ubioru sportowego i zmiennego krytego obuwia sportowego przeznaczonego do ćwiczeń w salach Klubu, używania w trakcie ćwiczeń na matach ręczników, podporządkowania się zarządzeniom (ustnym i pisemnym), poleceniom Instruktorów (Trenerów) i innych osób upoważnionych ze strony Klubu.
- Na terenie Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, palenia tytoniu, zażywania jakichkolwiek środków dopingujących, odurzających i narkotyków.
- Osoby naruszające zasady porządku w Klubie będą proszone o opuszczenie Klubu. W stosunku do osób naruszających zasady porządku znajduje
- Aby móc skorzystać z Treningów Grupowych należy dokonać rezerwacji miejsca na zajęciach. Organizator może usunąć z harmonogramu zajęć grupowych poszczególne Treningi Grupowe oraz dokonać zmiany terminu prowadzenia treningów po wcześniejszym powiadomieniu o tym Członków Klubu pocztą elektroniczną, telefonicznie lub poprzez zamieszczenie stosownej informacji w recepcji Klubu oraz na stronie internetowej lub portalach społecznościowych. Brak anulowania rezerwacji zes strony Klienta do sześciu godzin przed rozpoczęciem zajęć skutkuje zaliczeniem wejścia jako odbyte i pobranie wejścia z karnetu klienta.
- 6. Warunki zdrowotne wymagane do udziału w zajęciach w Klubie i możliwości korzystanie z siłowni
- Korzystać z zajęć grupowych mogą tylko ci Członkowie Klubu, którzy złożyli pisemne oświadczenie o zdolności do udziału w zajęciach i braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych.
- W przypadku wystąpienia u Członka Klubu skaleczeń, zakażenia lub dolegliwości, które mogą być zagrożeniem dla pozostałych Członków Klubu, Instruktor (Trener) Klubu ma prawo ograniczyć lub zakazać Członkowi Klubu korzystania z urządzeń lub uczestniczenia w zajęciach.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała, rozstrój, pogorszenia stanu zdrowia i inne wypadki, zaistniałe u Członka Klubu podczas korzystania przez niego z usług dostępnych w Klubie nie powstałych z winy Klubu.
- Klub może ograniczyć dostęp do niektórych urządzeń i wyposażenia Klubu bez podania przyczyny.
- 7. Mienie Klienta
- Na czas pobytu w Klubie Członkowi Klubu udostępniona zostanie szafka odzieżowa znajdująca się w szatni Klubu zamykana przy pomocy kluczyka, wydawanego w recepcji
- Członek Klubu ma obowiązek przechowywania rzeczy wyłącznie w szafce, o której mowa powyżej. Szafka udostępniona Członkowi Klubu może być przez niego wykorzystywana wyłącznie w godzinach otwarcia Klubu.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Klubowiczów pozostawione w Klubie.
- 8. Postanowienia końcowe
- Instruktorzy, Trenerzy oraz Personel Recepcji Klubu sprawują nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu. Wszelkie skargi, wnioski, propozycje dotyczące działalności Klubu można zgłaszać w recepcji Klubu.
- Zmiany Regulaminu podaje się niezwłocznie do wiadomości poprzez wywieszenie ich treści w recepcji Klubu lub na stronie internetowej.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych ustaw.
- 9. Ochrona danych
- laBonitafit przetwarza, z poniższym zastrzeżeniem dane osobowe klubowiczów w zakresie umożliwiającym prawidłowe korzystanie z usługi i rozliczenie nabycia karnetów oraz innych usług świadczonych przez laBonitafit.
- Wszystkie dane osobowe w rozumieniu niniejszego paragrafu są przetwarzane przez labonitafit zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119).
- Podanie imienia i nazwiska, numeru telefonu komórkowego oraz w przypadku zakupu poprzez formularz internetowy adresu e-mail jest warunkiem korzystania z usług w laBonitafit. Warunkiem korzystania z usług w laBonitafit jest również każdorazowe podanie swojego nazwiska przed wejściem na zajęcia grupowe.
- Wypełniając i przekazując umowę o karnet Klubowicz wyraża zgodę na przetwarzane danych osobowych przez laBonitafit na potrzeby działań marketingowych podejmowanych przez Paulina Walczewska Body&Dance samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Klub zastrzega sobie prawo do wykorzystywania w celach marketingowych zdjęć i filmów wykonanych na terenie Klubu, w tym niezamierzonego utrwalania wizerunku członków Klubu, którzy po ich uprzednim poinformowaniu nie zgłosili sprzeciwu. Przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 3 i 4 wskazanej ustawy podanie danych jest dobrowolne, a ponadto każdemu użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania (edycji). Klientowi przysługuje także prawo do bycia zapomnianym, czyli żądania zaprzestania ich przetwarzania poprzez wykreślenie z bazy Klientów laBonitafit na podstawie złożonego Administratorowi wniosku.
- Administratorem danych osobowych udostępnionych przez członków Klubu jest Paulina Walczewska Body&Dance z siedzibą w Świdnicy. Przystępując do wykupienia karnetu, klubowicz wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą telefoniczną, pocztową lub elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204) pochodzących od Paulina Walczewska Body&Dance (laBonitafit) z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 15, 58-100 Świdnica.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych Ustaw.